Skip to content

Aktualności

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Wszystko, co dobre szybko się kończy… można by stwierdzić o naszej nadmorskiej wyprawie💁🙆‍♀️ Krótko, ale jak intensywnie‼️💪 Wspólnie z uczestnikami WTZ w Gostyninie udaliśmy się do Trójmiasta, gdzie po zwiedzaniu Gdańska i Sopotu popłynęliśmy z Gdyni promem do 🇸🇪Szwecji, by zobaczyć wszystko to, co jest charakterystyczne dla tego kraju: zabytki, krajobrazy, czy współczesne miasta.🛳 Tam z przewodnikiem zwiedziliśmy Karlskrona i Ronneby. Mieliśmy też okazję zobaczyć cmentarzysko z epoki wikingów i poznać codzienne życie i zwyczaje Szwedów. Niespodzianką dla Wszystkich okazał się w drodze powrotnej pobyt w Toruniu, gdzie mieliśmy zajęcia praktyczne w „Piernikarni Starotoruńskiej”.👨‍🍳 To był dla Nas Wszystkich – zdecydowanie dobry czas 😊 Dziękujemy WTZ Gostynin za kolejne już wspólne podróżowanie oraz Biurze Concordia za współpracę i wspaniałą organizację wyjazdu. Zobacz więcejZobacz mniej

Wszystko, co dobre szybko się kończy… można by stwierdzić o naszej nadmorskiej wyprawie💁🙆‍♀️ Krótko, ale jak intensywnie‼️💪 Wspólnie z uczestnikami WTZ w Gostyninie udaliśmy się do Trójmiasta, gdzie po zwiedzaniu Gdańska i Sopotu popłynęliśmy z Gdyni promem do 🇸🇪Szwecji, by zobaczyć wszystko to, co jest charakterystyczne dla tego kraju: zabytki, krajobrazy, czy współczesne miasta.🛳 Tam z przewodnikiem zwiedziliśmy Karlskrona i Ronneby. Mieliśmy też okazję zobaczyć cmentarzysko z epoki wikingów i poznać codzienne życie i zwyczaje Szwedów. Niespodzianką dla Wszystkich okazał się w drodze powrotnej pobyt w Toruniu, gdzie mieliśmy zajęcia praktyczne w „Piernikarni Starotoruńskiej”.👨‍🍳 To był dla Nas Wszystkich - zdecydowanie dobry czas 😊 Dziękujemy WTZ Gostynin za kolejne już wspólne podróżowanie oraz Biurze Concordia za współpracę i wspaniałą organizację wyjazdu.Image attachmentImage attachment+Image attachment

6 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

merci pour ce beau reportage. Cela donne envie! La suède est sur ma liste de pays à découvrir. J’ai reconnu certains endroits de Torun😍

Świat jest piękny i warto go zwiedzać zawsze, kiedy nadarzy się taka okazja.🙂 Brawo. Gratuluję tak pięknych przeżyć.

Pieknie Super wycieczka

Świetny czas,cudne widoki,wspaniali ludzie 😍

Ale przygoda!

Pięknie ♥️

View more comments

1 dzień temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

Wczorajsze popołudnie spędziliśmy w Kinie Przedwiośnie, w którym mieliśmy możliwość obejrzeć 🍿film pt.:,,Mój 🐕pies Artur". To była 🤩piękna, 🥹wzruszająca historia przedstawiająca więzi ludzi ze zwierzętami. Po 🎥filmie wybraliśmy się na krótki 🚶🏼‍♀️spacer aby w cudownych okolicznościach przyrody 🌳🌷porozmawiać o naszych wrażeniach! Zobacz więcejZobacz mniej

Wczorajsze popołudnie spędziliśmy w Kinie Przedwiośnie, w którym mieliśmy możliwość obejrzeć 🍿film pt.:,,Mój 🐕pies Artur. To była 🤩piękna, 🥹wzruszająca historia przedstawiająca więzi ludzi ze zwierzętami. Po 🎥filmie wybraliśmy się na krótki 🚶🏼‍♀️spacer aby w cudownych okolicznościach przyrody 🌳🌷porozmawiać o naszych wrażeniach!Image attachmentImage attachment+7Image attachment

2 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Kwitnące kasztany, błękitne niebo, piękny film i szczęśliwi ludzie. To było niezwykłe popołudnie 🙂❤️

Ahoj przygodo‼️👋🌊 🇸🇪🇵🇱

Słonecznie, wiosennie witamy i pozdrawiamy 😄🌞❤️👋Meldujemy, że my już w drodze do Gdyni 😊 skąd dalej 🛳 płyniemy do Szwecji🇸🇪 Zobacz więcejZobacz mniej

Słonecznie, wiosennie witamy i pozdrawiamy 😄🌞❤️👋
Meldujemy, że my już w drodze do Gdyni 😊 skąd dalej 🛳 płyniemy do Szwecji🇸🇪Image attachmentImage attachment+7Image attachment

23 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Dużo słońca i miłych wrażeń 🛳️🌞⛱️

Bon voyage

Udanego wyjazdu, bawcie się dobrze

Super

Udanego wypoczynku

Udanego wypoczynku 😍😀❤️

Udanego wypoczynku miłej zabawy 🥰

Szczęśliwej podróży i fajnego wyjazdu pozdrawiam

Wspaniałej wycieczki😘

Wow! Udanej wyprawy ♥️♥️♥️

Udanego wypoczynku 😍

Wypoczywajcie ❤️😍

Udanej wycieczki

🚦🚐🚏🚌⛽🚃🛞 🌆🏙️🌃🏟️🌉🌁🏢

Bawcie się dobrze pozdrawiam 🙋

View more comments

🌊W piątek wybraliśmy się do nowo otwartego Aquaparku w Płocku.🌊 Sympatycy wodnej rozrywki mogli skorzystać z kompleksu basenów: sportowy, rekreacyjny, zjeżdżalnie.🏊‍♂️ Wyjazd na basen był świetną zabawą i integracją, a także dobrym sposobem na relaks.🙆‍♀️💁 Z pewnością to nie ostatnia nasza wizyta w tym miejscu😉😊 Zobacz więcejZobacz mniej

🌊W piątek wybraliśmy się do nowo otwartego Aquaparku w Płocku.🌊 Sympatycy wodnej rozrywki mogli skorzystać z kompleksu basenów: sportowy, rekreacyjny, zjeżdżalnie.🏊‍♂️ Wyjazd na basen był świetną zabawą i integracją, a także dobrym sposobem na relaks.🙆‍♀️💁 Z pewnością to nie ostatnia nasza wizyta w tym miejscu😉😊Image attachmentImage attachment+Image attachment

3 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

GÉNIAL !!! je veux y aller!!!

🧞🤽🏊🧚🚣🏄🧜

6 dni temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

Sobotnie popołudnie spędzamy w płockim Ogrodzie Zoologicznym🦍🐘🦘, który jest uroczym miejscem aby bezpośrednio obserwać 🫡🔎zwierzęta.

Wycieczka okazała się nie tylko wspaniałym przeżyciem😍, ale również atrakcyjną lekcją przyrody. To jednak nie był koniec wrażeń, bo potem wspólnie poszliśmy na 😋pyszne zapiekanki🌯🥖 i lody 🍦. Zobacz więcejZobacz mniej

Wycieczka okazała się nie tylko wspaniałym przeżyciem😍, ale również atrakcyjną lekcją przyrody.  To jednak nie był koniec wrażeń, bo potem wspólnie poszliśmy na 😋pyszne zapiekanki🌯🥖 i lody 🍦.Image attachmentImage attachment+Image attachment

6 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Super wycieczka💕Miłego spędzenia czasu. Piękne zdjęcia .😘

Super ❤

Serdecznie pozdrawiam uściski dla Darii💚

🐧🦉🦇🐝🦋🦃🦤🦜🐲🐢🦎🦖🐍🐙🦐🐠🐿️🐒🐅🦏🦣🦒🐎🐇

1 tydzień temu
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie

,,Czytanie 📚jest podróżą 🌍 po cudzych umysłach, podróżą nieraz ciekawszą i bardziej pouczającą od zwiedzania obcych krajów."

F.ChwalibógWczoraj świętowaliśmy 📚Ogólnopolski Dzień Bibliotekarzy i Biblioteki❤️. 📚Biblioteka w naszym Domu 🏡jest miejscem szczególnym, w którym można poczytać 📖albo posłuchać 👂dowolnej literatury, wypić herbatkę 🫖i spędzić miło czas⏰. Po wybraniu pozycji z naszych księgozbiorów 📚- Pani Monika i pani Ilona, w cudownych okolicznościach przyrody 🌷🌼przeczytały nam kilka interesujących fragmentów książek. 🍀Wszystkim Bibliotekarzom życzymy uporu, energii, wytrwałości w dążeniu do celu, niegasnącej satysfakcji płynącej z kontaktu z czytelnikami. Bądźcie zdrowi i spełniajcie swoje marzenia!🍀 Zobacz więcejZobacz mniej

F.Chwalibóg

Wczoraj świętowaliśmy 📚Ogólnopolski Dzień Bibliotekarzy i Biblioteki❤️.

🍀Wszystkim Bibliotekarzom życzymy uporu, energii, wytrwałości w dążeniu do celu, niegasnącej satysfakcji płynącej z kontaktu z czytelnikami. Bądźcie zdrowi i spełniajcie swoje marzenia!🍀Image attachmentImage attachment+Image attachment

3 KomentarzeSkomentuj na Facebooku

Piękne są książki i bardzo ciekawe pozdrawiam wszystkich czytających książki

To był wspaniale spędzony czas ❤️📚